Etiketter

onsdag 1. september 2010

Kosebøker*


I dag fikk jeg en ny bok fra Hobbyklubben. Den heter En smak av høst. Her er det både safting og sylting, sopplukking og hjemmlagde kranser. Jeg koser meg veldig når jeg leser denne typen bøker. Dette er bøker som inspirerer meg på flere plan: jeg kan se på de vakre bildene og få idéer til fotografering, jeg får også lyst til å bli "superhusmor" og både safte og sylte (...en gang jeg får tid...) og jeg kjenner jeg blir glad når jeg holder en ordentlig bok i hendene. En som jeg kan ta frem flere ganger. Det kan finnes mange fine lignende artikler i ukeblader, men de sparer jeg sjeldent på, siden det er så mye forskjellig i et blad som jeg ikke trenger. Og det å klippe ut av blader gjør jeg så godt som aldri lengre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar