Etiketter

mandag 22. november 2010

ADVENTSKALENDER



Jeg har lyst til å lage en adventskalender her på bloggen. Det skal være en luke med en juleidé for hver dag: noe enkelt å lage eller noe hyggelig å gjøre. Man trenger ikke være spesielt kreativ for å følge kalenderen, men det er nok å like jul.
Så er det jo sånn at det er moro å kunne dele idéene med noen, og her kommer dere inn i bildet:
Dersom du legger en lenke til min adventkalender på din side, og legger igjen en kommentar om at det er gjort under dette innlegget, så blir du med i trekningen om en gave. Den som vinner kan velge mellom 2 gaver:
1) Boken ”Julekuler” av Arne og Carlos eller
2) et utvalg juleting som jeg har laget og som blir presentert i adventskalenderen i desember.
For å få flere med varer denne utfordringen til og med SØNDAG 5.desember kl. 22. Da får også eventuelle nye lesere gleden av å være med i trekningen.

Er dere med? Vi starter 1.desember!

19 kommentarer:

  1. For et supert tiltak. Jeg blir gjerne med. Gleder meg til å se hva du finner på. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Morsomt:) Men det blir kommentar fra meg. Lykke til:)
    ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Jeg er med! Har linket adventskalenderen din på bloggen min. Det blir spennende å følge med på det du vil presentere i kalenderen din.

    SvarSlett
  4. Flott! Da satser vi på litt spredning frem til 5.desember. Takk for innsatsen, så langt!
    Jeg har allerede begynt forberedelsene:)
    Ha en riktig god natt og en god onsdag!
    KLem

    SvarSlett
  5. Så gøy.
    Gleder meg til å følge med i kalenderen din.
    Har linket på bloggen min.
    La meg til som følger også, så er det lettere å følge med.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. Supert med flere!
    Skal kikke nærmere på bloggen din også, Trinepine:)

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar hos meg :) Ja, jeg har sydd rundt kantene med symaskin. Noen ganger tegner jeg bare søm med tusj.

    Trine :)

    SvarSlett
  8. Så spennende!!!
    Jeg ble fant deg...hehe, morsomt, forresten...selvfølgelig av "stifinneren" han viste stien til deg, og her var det mye snacks:) Jeg har den flotte boka til Arne og Carlos, men har jeg fått begynt å strikke julekuler...neida...jeg skal bare...:)

    God helg til dere:)
    Smil fra Torunn

    SvarSlett
  9. Flott ein blogg du har då :-)
    Og det var husbonden som viste veg eller sti til deg ;-)

    Kjekk helg til deg og ditt hus!

    SvarSlett
  10. Heisann! Har linket til adventskalenderen din og brukt bildet i innlegget ditt, håper det er greit :) Det blir spennende å følge med på adventskalenderen din!

    Mye fint du har laget.

    God helg til deg og din mann - som "sendte" meg hit via bloggen sin :)

    SvarSlett
  11. Velkommen til Torunn, Sigrid og Sylke!! Så koselig med mer besøk! Kjempeflott med flere som lenker til kalenderen. Jeg er i full gang med både produksjon og klargjøring til oppstarten til onsdag. Jeg skal prøve å få tatt noen bilder i dagslys i morgen. Det er jo mørkt når man kommer hjem fra jobb, og da blir ikke bildene så fine.
    Jeg gleder meg til å titte innom bloggene deres:)
    en riktig god helg, alle sammen!

    SvarSlett
  12. Så spennende :) Jeg vil gjerne være med ;) Linker og legger meg til som følger på den flotte bloggen din :) ( Jeg er en rød jul jente ;)

    Ha en flott helg videre :)
    Klæmma i flæng :)

    SvarSlett
  13. Velkommen Skjerstad med den kule retrobloggen;) Og de ustyrtelig stilige geriljabroderiene. Min humor;)
    Masse god helg!

    SvarSlett
  14. Så spennende! Jeg er gjerne med, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/adventskalender-hos-rom-for-trivsel.html

    Følger deg videre også :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  15. Så kos og spennande!
    Detta vil eg følga med på :o)

    Her e det foreløping maling det går i, men eg kan linke når det blit litt mærr juleting ittekvart :o)

    SvarSlett
  16. Hilde og Namaste er også hjertelig velkomne her! Koselige blogger, begge to. Namaste har jeg vært innom mange ganger før, men Hilde er ny for meg;)
    2 DAGER IGJEN, så starter vi. Men først er det masse snømåking og korøvelse som står på tapetet.
    Er plutselig tilbake!!

    SvarSlett
  17. Super morro, gleder meg. Ha en fin adventstid. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  18. Ha linket videre :-) kjempe ide dette her gitt. Har boka og det er mye festlig i den. Klem juliewaaler98@gmail.com

    SvarSlett
  19. Hei Thora og Julie! Koselig med flere som vil følge! Velkommen skal dere være!

    SvarSlett