Etiketter

søndag 2. oktober 2011

Problemer med å kommentere?

Er det flere enn jeg som har problemer med å kommentere hos folk? Jeg skriver noe, og det bare forsvinner. Tidligere kunne man hukke av på "forbli pålogget", men nå kommer jeg ikke dit en gang. De som har direkte kommentar ser ut til å gå greit.

I dag er jeg bakstekjerring. Neste mandag fyller min elskede hele 50 år! Og midtimellom blir faktisk 20 to dager senere.
Siden vi nettopp har vært samlet, slekt og venner til konfirmasjon, så blir det ikke noen stor fest denne gangen. Vi drar på tur til Edinburgh! Men ikke før om noen uker. Neste lørdag skal vi på biffrestaurant og spise biff med nærmeste familie og søndag blir det kaffebesøk med venner. Altså må vi ha litt bakst i fryseren til den happeningen.

Det bor en baker i Østre Aker........Tralala-lala

14 kommentarer:

  1. Nam nam..... ikke noe er som skikkelig gjærbakst! Så kjekt med tur til Edinburgh da! Jeg har ikke hatt problemer med å kommentere, prøver nå og ser hvordan det går :)
    hilsen Sissel

    SvarSlett
  2. Nå snakker vi vann i munn på meg ;) Slik kringle med og uten melis , går ned på høykant :)
    Kos dere på tur !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke opplevd det problemet....

    Men den kringla så bare nydelig ut:) Grattis til de kommende jubilantene:)
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Ikke opplevd det du snakker om..
    Sannelig er det store begivenheter hos deg, men å dra til Edinburgh hørtes topp ut!!
    Nydelig kringle..så det ut til:O)
    Ha ei fin uke, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Har hatt det samme problemet, på noen få blogger. Prøvde da å oppdatere til ny versjon av internet explorer, men fikk fortsatt ikke kommentert. Installerte da Firefox, og nå går det endelig bra. (Nå må jeg bare lære meg å bruke Firefox, og alle mine favoritter ligger på explorer...men pytt sann) Kanskje også et tips til deg?

    Gratulerer til mannen!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Har ingen problemer med å kommentere. Tenker at det har noe med oppdateringer på din maskin å gjøre. Nydelig bakst du har laget!

    SvarSlett
  7. Problemene for meg oppstår hos de som har robotsperre. Da klikker det jamt og samt. Så synd når man har skrevet lange kommentarer.
    Nydelig kake. Den vil nok falle i smak :)

    SvarSlett
  8. Hei ;) Rundstykkene med sprøstekt løk kan fryses ja :) Du må bare prøve - RÅGO E DÆM !

    SvarSlett
  9. Nam! Den kringla så god ut!!

    Har hatt problemer med å kommentere før, men ikke nå lenger. Det virker som det pleier "å ordne seg" av seg selv.

    Lykke til! Både med feiring og kommentering! ;-)

    :-)

    SvarSlett
  10. Jeg har de problemene om jeg bruker Internett Explorer. Google Crome og Safari funker bra.

    SvarSlett
  11. Dette har eg ikkje hatt problem med, men no bruker eg safari. Ser over at enkelte har hatt problem med IE.
    Baksten ser kjempegod ut,- mmmmmm.
    Ønskjer deg ei fin veke!

    SvarSlett
  12. Så fin og saftig den kransen ser ut. Nammmmm
    Vi skal ferie mannen og midterste sønnen på fredag. Da må vel jeg også til Østre Aker he he.
    Jasså du er i gang med julegaver. Shuttan jeg har da ikke tid i år. Og jula kommer som på kjærringa eller hva det heter ha ha ha
    Men nå skal jeg på lading
    God natt
    Randi

    SvarSlett
  13. Å! Den så god ut du:)
    Har hatt problemer med å komentere når jeg logger inn etter å ha skrevet en komentar, men ikke om jeg logger inn øverst på min egen side først.
    Mulig det er tilfeldig, men verdt et forsøk:)
    Ha en fin feiring.

    SvarSlett
  14. Tusen takk for koselig kommentar. :) Jeg har også problemer med å få lagt inn kommentarer. Hvis jeg logger meg på bloggen først, går det som regel greit. Tror problemet kommer av at vi bruker Explorer.

    Den kringla så virkelig deilig ut. Kanskje jeg skulle benytte høstferien til å bake litt?

    Klem, Trine :)

    SvarSlett