Etiketter

søndag 30. mai 2010

Det virker!


Lavkarbo etter Skaldeman virker! Hver dag går jeg litt ned i vekt. Skal ikke offentliggjøre her hvor mye før jeg synes jeg er der jeg skal, men det går utrolig smertefritt. At jeg ikke bare har begynt på dette for lenge siden?!

To dager på rad har det vært selskapeligheter. Det er det som kan være utfordringen når man er i den strengeste fasen. Fredag fikk vi servert en deilig pai med egg, grønnsaker og kylling. En meget tynn bunn, som i tillegg hang litt igjen i formen, så jeg fikk i meg lite av den;) Og salat med masse godsaker i. Helt perfekt. (Vil ikke si noe til folk jeg kommer på besøk til om dietten, men tenker jeg skal tilpasse så godt jeg kan. Det er jo masse jeg KAN spise, da).

Lørdag var det reker med tilbehør. Jeg spiste en tallerken med haug på og dyppet rekene i majones. Jeg hadde tatt med meg 2 tekaker som jeg hadde Bremykt på. Helt perfekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar