Etiketter

onsdag 4. august 2010

Back on track


Jeg har ikke skrevet så mye om livsstil i sommer. Den enkle grunnen er at dette har ligget litt lengre tilbake i bevisstheten enn jeg hadde tenkt. Det som skjedde var at jeg fikk en bronkitt som satte seg grundig fast med hosting og legebesøk. Faktisk ble jeg sykemeldt en uke, midt i ferien. Når man hoster og orker mindre trim og har fokus på egen, sjuk kropp, så blir hva man putter i munnen mindre viktig. Det kommer nok av at de gode vanene ikke er automatisert. Det er da man bør si: pytt, pytt, sånn ble det! Men nå er det tid for arbeid igjen, og dermed også hverdagene. Vi satser på at det er det som skal til for å få opplegget på skinner igjen. Dessuten er jeg så godt som frisk! Og det er det viktigste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar