Etiketter

søndag 8. august 2010

Deilig vær og deilig bær




I dag har vi hatt et utrolig deilig vær her i sør. Ikke strålende sol hele tiden, men godt over 20 grader og vindstille. I kveld var temperaturen 21 grader før solen gikk ned.


Vi har brukt søndagen til mange trivelige ting. Vi hadde oss en tur til en gammel gård, der det meste av gammelt redskap var godt bevart. Det var som å tre inn på en gård i 1720! Vi plukket deilige bringebær og koste oss med prat og plukking. I kveldingen ble det middagslaging og brettspill med guttene. De liker godt Konkelimonke, så da ble det det. Det er koselig at ungene (inkludert eldstedatter og svigersønn) gjerne vil spille når vi har fri og ferier. Det pleier alltid å være hyggelig.


Ellers har jeg kost meg med noen hobbyblogger. Jeg er jo allerede i gang med julegaveprosjektet mitt, og har funnet flere ting jeg har lyst til å lage.

2 kommentarer:

  1. Kom helt tilfeldig over bloggen din. Mye interessant og koselig her. Legger meg til som følger og håper det er ok.

    Ha en fin dag!

    Trine :)

    SvarSlett
  2. Hjertelig velkommen, Trine. Moro med følgere!
    Fin blogg du har. Vi har en del likt i livet, også yrkesbakgrunn, ser jeg;)

    SvarSlett