Etiketter

torsdag 3. november 2011

GAVELEK

Yuhoo!

(Her er sauene klare til å bli klippet og kardet og spunnet til garn og produksjon..... eller til å gå til Jesusbarnet i stallen. I alle fall et bilde tatt av mannen min, og tjuvlånt her, siden min maskin har to hviledøgn (snakk om bortskjemt maskin! Av og til blir den bare så utslitt at den må stå helt stille i to døgn før den orker noe mer jobbing)).

Gavelek er trivelig. Både å lage til og å få noe i posten selv.
Her kommer reglene:
1. Send meg en gave du har laget selv (NB!!!!! Det trenger ikke være en så generøs gave som Trine sendte meg!) Det kan være noe strikket, heklet, scrappet, klippet, limt, brodert.... Helt opp til deg.
Og jeg sender deg en gave jeg har laget selv!
2. Kopier dette inn i egen blogg og inviter til egen gavelek.
3. De 4 første som melder seg på her får en enkel, hjemmelaget gave av meg.

PS. Lurt å holde oss på et nøkternt nivå, slik at alle som har litt lyst har anledning til å være med.

Vil du være med så heng på!

3 kommentarer:

  1. ..takk for kommentar(er) på bloggen min....hehe..sånt skjer....koselig for meg da..setter pris på hver eneste kommentar..

    her bakes det grove rundstykker til kveldsmat...selv spiser keg helst bare hjemmelaga knekkebrød..men resten av gjengen må få noe de liker...hehe....ha en goood kveld!!

    SvarSlett
  2. Jeg har laget selv?....hm.....nå begynte de små grå å jobbe....for det er jaggu meg ikk mye...:))))

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med på gaveleken din:) Send meg adressen din da vel:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett