Etiketter

søndag 20. november 2011

Heldiggrisen meg

I dag kan jeg skrive om masse ting som er heldiggrisen meg.

1. Har fått gave i gaveleken fra Trine i Det gule huset i svingen. Hun er retrodame som syr puter med svigerinnen sin og mye annet fint, og så har hun en hund som ligner veldig på vår. Og den heter også Kira! Trine er en positiv og koselig blogger som det er verdt å kikke innom.
Se så flott retrokurv hun har laget til meg!! (Og så en deilig nammenam sjokolade.....) Tusen takk, Trine! Kjempegøy å få gave i posten!

2. Dette har vært helgen for besøk. Fredag flatet jeg (nesten) ut etter jobbreisen, lørdag ble det husvask og besøk av venner og vi lo og hadde et godt måltid mat. Jeg hadde laget svinefilet på en ny (for meg) måte med ostefyll og baconsurring. Og så laget jeg en deilig saus fra bunnen av som jeg ble så fornøyd med!
I dag har ene naboen vært og spist middag. Han passet Kira da vi var i Edinburgh. Han ville ikke ha noe for jobben, så dette ble "betalingen".
Og i morgen skal jeg ha syforening! Gleder meg til skravling og latter. Alltid koselig med skravlis (hjertelig velkommen til dere, vet noen er innom her....).
Heldiggris jeg fordi jeg har mange snille mennesker i livet mitt;) Bildet under er fra toalettet på arbeidsplassen jeg har vært på i 4 dager;) En hyllest til kvinnene i syforeningen:

3. på jobbereisen var jeg så heldig å få bo 4 dager på hotell Norge i Lillesand. Det er et av de historiske hotellene (det i Sogndalsstrand som jeg var på sist er også det). Det er noe helt annet enn de upersonlige "samlebånd- hotellene" på Gardermoen. Lillesand er jammen en koselig liten by, også om vinteren. Anbefales. Her følger noen bilder:
Det siste er fra restaurant Lille Ro. Jeg tok bildet til en kollega med samlemani. Hun elsket bildet!




En god, ny uke til dere alle!

6 kommentarer:

  1. Her var det mye glede ja. Jeg gleder meg med deg :)
    Ha en finfin ny uke du også :)

    SvarSlett
  2. Høyrest ut som ei hektisk og god helg!

    Ha vakker veke :-)

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem fra jobbreise:) Skal lage innlegg om gaven fra deg jeg også:) Maken til klut i deilig Mandarin, og praktisk lommetørkleholder:) Kaffen gleder jeg meg til å smake:) Dette er en god ide, skal gå videre med ideen over jul jeg:)

    Fin ny uke ønskes deg fra Trine:) Klem

    SvarSlett
  4. Så flott den retrokurven fra Trine var :) Artig med slik gavelek ;) Det hotellet der var veldig trivelig, skjønner at du trivdes der :)

    Ønsker deg en fin uke :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Ser ut til at du har hatt det utrolig trivelig i det siste. Og de flotte ordene som du oppdaget på toalettet tar jeg med meg videre. Herlig! Ang. skinnfellen jeg sydde for noen uker siden, så kan jeg ikke vise den på bloggen min ennå. Den skal nemlig være en bursdagsgave til en i nær familie.

    SvarSlett
  6. Blogglandia har mange flotte og kreative damer og Trine er sannelig en av dem:) Kjempeflott kurv:)
    Indrefilet med bacon og ost er NAM!!! har laget det på grillen et par ganger:)
    Hotellet så kjempefint ut:)) Greit å bo flott på jobbreiser:)
    Nyt mandagen, klem fra meg som skal svinge moppen:)

    SvarSlett