Etiketter

søndag 13. juni 2010

Mørk og drivende god bok


Jeg ble anbefalt boken "Utskudd" (Sadie Jones) av min mann. Han leser bare på engelsk, mens jeg foretrekker norsk. Leser minst dobbelt så raskt da, og da rekker jeg jo dobbelt så mange bøker! Jeg er også av den oppfatning av at jeg nesten aldri leser en bok to ganger. Det er jo så mange bøker jeg skal rekke gjennom livet. Har jo ikke tid til å lese noen to ganger da!


Utskudd, ja. Et skadet barn. Hva skjer med det? Når man bare blir misforstått og ingen viser kjærlighet? Dette var en dyster bok, men utrolig godt skrevet. Det er ikke farlig å kjenne på noen av de mørkere sidene av livet. Man kan kanskje få en større forståelse for hvordan det kan gå med noen her i livet. Denne kan anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar