Etiketter

søndag 25. desember 2011

GOD JUL

Deilig julaften i går med fine gaver og herlig mat.  I dag har jeg krøpet opp i sofaen. I 14 år på rad har jeg sunget i kirken 1.juledag med koret, og jeg må innrømme at det har vært stritt og en plikt, men gleden har ligget i selve sangen og at folk faktisk har satt veldig pris på dette. Men "heldigvis" kunne ikke dirigenten og flere kormedlemmer i år, og for første gang på mange år kunne jeg sove så lenge jeg ville, lese litt, lage sen julebrunsj med gutta. Nydelig.

I år har jeg lånt oppskrift på Baileyskuler fra Bella.
De mest fantastiske, små drømmer man kan tenke seg. Snart spist opp!

Og så må jeg vise frem siste gaven, ferdig på julaften formiddag. Datteren ønsket seg noe strikket til lille knotten. Og da ble det denne genseren (mønster fra Drops på nettet).

Ønsker alle noen fine juledager!!

6 kommentarer:

  1. Ynskjer deg og dine ei forsatt Velsigna Julehøgtid og alt godt for 2012! Takk for bloggvennskapet.
    Vi fyrer i omnen og ventar på Dagmar..

    klem

    SvarSlett
  2. Fortsatt god jul til deg! Nydelig liten genser du har strikka! Og ja - skjønner godt at det kan være deilig med "korfri" 1. juledag!

    SvarSlett
  3. Her har også vært deilig 1. dag. Kosemose.
    Så deilig myk ut genseren og blir helt sikkert satt pris på!
    Ønsker deg og dine fortsatt God Jul. Klem :)

    SvarSlett
  4. Kose dag her også. Spiste ikke "frokost" før i 13tia ;)
    Den konfekten så deilig ut. Må inn å sjekke oppskrift. Har en flaske Beileys stående som bare jeg liker sånn passe. Like greit lage konfekt av den.
    Fine genseren. Fin farge.
    Kos deg videre i julen.
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Høres deilig ut å endelig få lov å være litt slapp 1. dag. Så søt liten genser du har laget. Den konfekten har jeg også sett på - må nok se og få prøvd jeg også:)

    SvarSlett
  6. Så søt genser.
    Mange flotte oppskrifter hos Drops.
    Godt å slappe av og kose seg i julen:)
    Ha en fortsatt fin romjul.

    SvarSlett