Etiketter

tirsdag 8. februar 2011

Gave i posten!!!

Hurra, hurra!
Da jeg kom hjem fra jobbtur i ettermiddag, så lå det en pakke og ventet på meg. Fra Randi, Idépuffen! Se på den flotte uglen og egenlagete tavle og potet/grønnsak/ kakepinne hun har laget til meg!






Randi er en av de absolutt mest kreative jeg vet her i Bloggeland. Hun skaper stadig nye kreasjoner og har egen og ofte humoristisk vri på ting. Dessuten er gjør hun et solid håndverk. En inspirator og gledesspreder på nett. Tusen, tusen takk for gaven! Er både glad og beæret.
Så selv om jeg bare har noen små timer og en natt i heimen før ny jobbreise i morgen (opp kl.05.30...), så ble det veldig viktig for meg å få vist frem den flotte gaven.
(Gutter, hund og mann har fått sin dose påfyll, så må mor sitte litt foran PC mens vaskemaskinen gjør en nødvendig jobb).

Så et par glimt fra jobbreisen:
Rommet: (trengs en liten oppussing....?)




Utsikt fra rommet (trenger INGEN oppussing).



Og sosiale aktiviteter i går kveld: lag med tandemski, øksekasting og laserskyting. Innimellom varm gløgg i varm lavvo. (fryktelig dårlig bilde. Jaja, så ble jo alle anonymisert;)


Tjolahopp, så lenge!

13 kommentarer:

  1. Randi lager så flotte ting, og enig med deg, hun er utrolig kreativ; heldig du som har vunnet dette!
    Ser ut som et trivelig opphold i arbeidssammenheng også.
    Kos deg videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har fått en slik fin ugle:)

    SvarSlett
  3. Flott ugle!!! Helt enig i det du skriver om Randi-puffen vår:) hun har 2 TO tommeltotter og kreerer og mestrer det meste!!! Hun imponerer meg stadig!!

    God tur på ny reise, vakkert utomhus der du har vært, husk kamera på neste reis:O)
    klemmer:)

    SvarSlett
  4. Det store spørsmålet er: gikk DU på ski:-)?
    Klem fra Marianne (uten ski)

    SvarSlett
  5. herlige ting fra Randi:)
    Så artig den turen ser ut da:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Så sjarmerende den uglen var!
    Høres ut som turen var skikkelig artig, og det var ingenting å utsette på utsikten.
    Ønsker deg en fin dag videre!
    Klem T

    SvarSlett
  7. Herlig ugle du har fått, og de andre tingene var også kjempefine. Morsomt å få pakke i posten, det vet jeg. :):)

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  8. Åhhh, så kjekt med så flotte pakker i posten altså! Det har eg og fått de siste dagene :o)

    Og utsikten trenge ikkje oppussing nei ;o)

    SvarSlett
  9. Ja, Randi er kjempedyktig!
    flotte gåver det der.
    vonar du har det bra på tur .-)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for dine gratulasjoner til vår fine dag. Det var koselig :).

    De er så nydelig, perleblomstene du viste i forrige innlegg. De vitner om at det kommer en vår, selv om det laver ned utenfor vinduet :).

    Høres ut som du har hatt en trivelig jobbreise,, med aktiviteter i grenseland mot ekstremsport :)).

    Ha en fin kveld videre. Klem :)

    SvarSlett
  11. Så koslig du likte gaven gode du. Innom for å ønske deg god helg. Vi stikker på hytta i morgen. 4 barn 2 voksne og 3 hunder. Ingen strøm og bare utedo. Radio, stearinlys og kortspill. Blir fantastisk.
    Flott helg.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  12. Takk for kommentar hos meg :) Morro at du også liker flylady. Det er akkurat det samme om kommentarene hos meg er på norsk eller engelsk, jeg blir like glad uansett :)
    Så koselig med pakke i posten.

    SvarSlett