Etiketter

onsdag 11. august 2010

Bedre blogger?


Her sitter jeg i mitt lille hjørne av verden og tenker at en håndfull mennesker er interessert i min trivselsblogg. Jeg regner jo egentlig med at mange er opptatt av det å trives i hverdagen, så kanskje enda flere kunne blitt gjester på min side?

Jeg kom over et tips om et gratis nettsted som heter Gratisbloggkurs.no

Her var det jammen mange idéer til oss litt ukyndige bloggere! Jeg har såvidt fått begynt å kikke, men det ser ut til at jeg vil komme til å tilbringe noen timer i dette universet. Målet mitt er å slå en god venn av meg som har startet å blogge etter meg, men som har flere lesere og følgere!

Tips fra gratisbloggkurset:

"7 tips for markedsføring av bloggen din", om bloggkommentarer og "slik får du kommentarer på blogginnlegget ditt".
Nå har jeg programmet for kvelden klart: en middagslur (10 min) og "bloggstudier" på det nye kurset etterpå.

(PS Bildet er lånt fra gratisbloggkurs.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar