Etiketter

torsdag 7. juli 2011

Hipp hurra for bursdagsbarnet

Barebarnet er ett år i dag! Gratulerer til ham! Verdens skjønneste. Mormor har kjøpt Saccosekk fra 2ispann til ham.

Ellers fikk han gåvogn og gyngehest og litt tøy. Ny feiering med småbarn i morgen. Datteren min hadde laget deilig kake med nydelig Bambi:
Ser nå på bildet at hun har valgt å skrive selve fødselsdatoen på, og ikke dagen i dag;)

Jeg har laget jordbærkake. Det er obligatorisk på denne tiden.


Masse deilige bær! Resten er rørt og frøset ned.


Og så fikk jeg kjempegod hejlp av Frøken Pollen;)  (ikke så lett å fange en tunge i fart...)


God kveld til alle (her blir det natt, siden jeg har lovet å kjøre Midtimellom til Kvinesdal og In Flames-konsert. Selv tar jeg med en god bok).

8 kommentarer:

  1. Kos dokker med bursdagsfeiring!! Ser at kakebordet blir godt;)
    Klem fra meg; kjør forsiktig!

    SvarSlett
  2. Herlig bilde av forvaskersen:))))) De er gode på slikt:)
    Åh..etter jeg sluttet og røyke er jeg blitt såååå glad i kaker!!! Disse så knall ut!!!
    Grattis med 1 årsdagen også....nå flyr årene avgårde....Tobias ble 3 i mai.....det gikk fort!
    Nyt sommerdagene, klemmings:)

    SvarSlett
  3. For eit kakebord!!

    Gratulere og nyt sommardagan :-)

    Nattaklem

    SvarSlett
  4. Nam nam- her var det fristende kaker.... Gratulerer med 1årsdagen til barnebarnet♥ Nå gleder jeg meg til ferie i Lillesand! Kanskje i nærheten av deg...??

    klem fra Sissel

    SvarSlett
  5. ..gRATULERER SÅÅ MASSE...HILS BESTEFAREN....og takk for alle koslige kommentarer inne hos meg...god sommer.....da snur vi nesa sør-øst over....klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med barnebarnet. Så nydelig kake datteren har laget.
    Hi hi fin slikkepott.
    Kos dere masse
    Klem din veg
    Randi

    SvarSlett
  7. Vel overstått 1års feiring! Stor dag og kakebordet..... nam nam der skulle je ha vøri:-))
    Nyt søndagen og alle sommerdagene framover

    SvarSlett
  8. Heldige barnebarnet! :-) Må innrømme at jeg gleder meg til jeg selv blir bestemor; må jo være artig å få "skjemme bort" de små litt... ;-)

    Tusen takk for trivelig hilsen!
    :-)

    SvarSlett