Etiketter

fredag 10. desember 2010

Hjertelig jul


Jeg er glad i å hekle, og har laget mange julebrikker opp igjennom. Jeg har også begynt på større prosjekter, som juleduk....men det har blitt til UFO'er (Uferdige FormingsObjekter). Jeg trives best med småprosjekter som blir ferdige innen rimelighetens tidsperspektiv.

Dagens luke inneholder noen andre hekleprodukter: SØTE JULEHJERTER.
Disse har jeg funnet oppskrift på på nettet. På Silja Devines blogg.
Det går rakst og greit og lage, og vips har du ferdig flere i løpet av en kveldsstund. Lørdag = finale i X-faktor. I spenningens høye puls får du fort fart på heklenålen:)

Ellers er det ikke så mye jeg skal skrive i kveld. Det er masse som skal gjøres akkurat disse dagene; julepost til Svalbard og Vestlandet, kjøpe de siste gavene, bake litt (?), samtidig som vi skal i selskap i morgen med gode venner, og nevnte adventskonsert + øvelse. Så søndag kveld puster jeg halvt lettet ut;)

Så en strålende lørdag til dere alle (hvis noen i det hele tatt har tid til å stikke innom her?)!

5 kommentarer:

  1. Fine hjerter, takk for link :) Lykke til med adventskonserten, vi hadde vår forrige søndag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Sylke!
    Ha en fin lørdag, da!

    SvarSlett
  3. Herlige innlegg som jeg har gått glipp av her. Mandler må jeg selv prøve i år også, prøvde for første gang ifjor;)
    Flotte hjerter, godt med arbeid som ikke tar all verdens tid.
    Ha ei koselig helg videre...nok å gjøre overalt, tror jeg;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. ..klart vi har tid..litt innimellom kakene som står i ovnen..og litt rydding i krokene...nydelige hjerter..og kos dere med førjulsfest i kveld...miamor

    SvarSlett
  5. Bloggkommentarer er det noen som bare TAR seg tid til! Koselig, det.
    Er nå hjemme fra øvelse. En time i sofaen, så er det adventstreff!

    SvarSlett