Etiketter

tirsdag 14. desember 2010

Man tager hvad man haver

Jeg er veldig glad i gjenbruk og bruk av naturmaterialer. Derfor inneholder dagens luke
RESIRKULERT JULEPYNT.
Det er ikke resirkulert på den "ekte" resirkulerte måten med dopapir av melkekartonger, eller fleecejakke av plast. Men resirkulering i form av å bruke det man har i huset på nye måter.
I år har jeg en adventspynt som kun inneholder et nytt, lilla kubbelys. Ellers er glassbollen fra 1981, perlene fra en eller annen juledekorasjon fra noen år tilbake, og konglene har forhåpentligvis ekornene tømt frøene av før de har landet på bakken under furutrærne ved sjøen. Hentet inn i sur vind og snøføyke, men tørket og renset i en varm stue.
I dag vil jeg slå et slag for den julepynten man allerede har, brukt på en ny måte.
Har du noe pynt du har funnet nye måter å sette sammen, eller brukt noen utradisjonelle elementer i noe av pynten? Hadde vært moro å høre.

Tirsdag kveld har vi vært ute og spist deilig biff i Kristiansand sammen med gode venner.  Utrolig deilig å bare gjøre noe helt avslappende i julestria! Kan anbefales!

1 kommentar:

  1. Virkelig en fin juledekorasjon, og jeg tror de fleste har noe julepynt og div som kan brukes på en ny måte.
    ha ei fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett