Etiketter

mandag 20. desember 2010

I siste liten-gaver

Så er vel de fleste i havn med gavene. Eller? Kanskje du mangler akkurat litt til din kjære, men lommeboken begynner å bli tom, eller du har ikke flere ting på ønskelisten?
Da kan du få en idé til en I-SISTE-LITEN-GAVE.
"Gavekort" som kan brukes utover i året. Pengene blir litt fordelt, opplevelsene også. Og det beste av alt: du får også selv glede av gaven!
Hva som skal stå på lappene begrenses bare av fantasien din:)
Min mann leser også bloggen, så NÅ KAN DU LURE PÅ OM DU VIRKELIG FÅR DETTE TIL JUL..... Time will show.

Mandag kveld (som dette skrives) skjedde noe tragisk i Trivselsheimen. Mor skulle bare bære ned en kasse fra boden. Med en hånd. Den var jo så lett. Så ikke hva som var oppi, men hørte det veldig tydelig da den datt i gulvet!
En av de fine juleglasskulene vi investerte i last year kom helt ut av fasong. Eller for å si det rett ut, så knuste den i tusen biter. "Allting kan gå i tu, men en kule kan gå i tusen bitar..."
Snufs, snufs.

MEN, så kom Trivselsdamen på en god idé:
Lysslyngen var jo intakt. Og Trivselsdamen har nettopp produsert en egen julekule.
Mor til å stappe inn lyskjeden fra toppen av juleballen.
Og sånn ble resultatet:


Ble faktisk veldig fornøyd med resultatet! Ikke sånn at jeg anbefaler noen å knuse noen kuler for å fylle hjemmeproduserte baller, akkurat, men når det først skjedde, så synes jeg dette ble vel så bra som den opprinnelige kulen. Og mye mer kreativt.

Ha en strålende lengste dag i året!

7 kommentarer:

  1. Du er jammen ikke rådløs når ulykke først er ute. Nå ble juleballen din om mulig enda finere. :)

    Hmm kanskje jeg skulle gi sånne gavekort til min mann. Han sier han har alt og ikke trenger noe, men en liten gave må han jo få. God ide!

    Bær med begge hendene og i morgen er det ferie.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Det ble jo fint med juleball og lys :) Og opplevelses-gaver er kjekke å få!

    God natt til deg!

    SvarSlett
  3. Huff a mei ! Snakk om uflaks . Ja da tror jeg at jeg har snufset litt ja :( Men jøye meg , du har jo laget en fin erstatning :) Ser hvordan du har gjort det på innlegget under her, smart ;)
    OG FINT :)

    Ha en fin dag i morgen :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Koselig gavetips:)
    Og ballen ble kjempefin med lys i... Hell i uhell:)

    SvarSlett
  5. Så flotte juelgavetips!
    Trist at kulen gikk i knas, men du fikk jo en kjempefin ny isteden.
    Jeg vil ønske deg og dine en flott julefeiring, nyt dagene.
    Juleklem fra Tino

    SvarSlett
  6. Du fikk ihvertfall en flott kule; kanskje den ble flottere enn slik den var??

    Ønsker deg og dine ei trivelig jul; kos deg masse! Juleklem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Du den kulen ble så fiin. Smart.
    Og fin "kjæreste"gave. Jeg fikk 10 timer med massasje i fjor. Har ennå et par timer igjen hi hi. Liker sånne gaver veldig godt. Men håper på verktøy i år!!!! (og massasje.)

    Om jeg ikke rekker det senere, så ønsker jeg deg og dine en riktig God Jul.

    Klem Randi

    SvarSlett