Etiketter

onsdag 12. januar 2011

Alt er hvitt....

Både inne og ute.
                                     Nei, jeg skal ikke bli en hvit interiørblogg (er altfor lite glad i å vaske til det...)
(Ser sikkertt litt rart ut med den gule tapeten, men det blir jo fikset etterhvert;)

 Men ute kom det i går igjen et dryss med hvitt. Det dekket akkutat alle humpene i den halvsmeltede isen, sånn at man ikke ser, men merker de humpete veien i boligområdet.




 Inne ble jeg ferdig med første strøk på mandag! Tar noen dager når man tar seg god tid:) I går ble det hverken maling eller blogging siden det var førstehjelpskurs på jobb på ettermiddagen/ kvelden.





 På det siste bildet er det mulig å se forskjellen på skapet til venstre som har fått grunning og ett strøk, og glasskapet som er ferdig med to strøk.
Det går fremover. Akkurat så smått om senn som jeg tenkte.
Må forresten legge til at jeg nok heller mot TAPET i stedet for plater. Jeg liker aller best plater, men styrte litt for meg selv med "hvordan skal jeg sage opp dett, og med hvilken sag...uti garasjen..." osv. Og så sier en kamerat til meg på lørdag, at da må vi også ha elektriker! Fordi platene bygger såpass at ikke støpslene lengre passer. Hmf. Det var da jeg begynte å tenke tapet. Ikke noe dyrere, og mye enklere å sette opp.
Neste trinn blir (utenom toppstrøket) å male viften samt lister.

Fortsettelse følger (i flere episoder, ser jeg for meg:)

14 kommentarer:

  1. Dette blir jo riktig så bra ;) Du er grundig og nøye til verket .Følger spent med om hva du velger,tapet eller plater . Lykke til videre med kjøkkenet :)

    Kos deg i kveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Det blir fint. Veldig lurt å ta det gradvis, da blir det ikke så slitsomt! Lykke til med veggen :)

    SvarSlett
  3. Du har pusset opp bloggen også, kjempefint!
    Sannelig blir det flott, og tapet er slett ikke dumt, det er jo så mye lekkert å velge mellom.
    Jeg beundrer deg, litt av en jobb du har satt igang, og jeg skal følge med i kommende episoder:O)
    Kos deg innimellom, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Så lekkert det blir. Spennende å følge
    med på oppussing.
    Lykke til.
    Klem:)
    Flott blogg forresten.

    SvarSlett
  5. Du har gjort en kjemepejobb!! Det med plater og elektriker vet jeg alt om...usj...ta tapet!! Det er jo så mye lekkert å velge i.
    Nå lurer jeg veldig på de furudørene mine..må bare komme igang:)
    Følger gjerne med i neste episode...og neste, hehe:)
    Nyt kvelden, klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Vet du - det blir SÅ lekkert!
    Og ja - så er det endel av dansen å snurre rundt...
    Vet du med tapet eller plater eller hva som helst - jeg GLEDER meg til å se resultatet!! Lykke til videre!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  7. Flink du er:) Dette blir veldig bra!!!

    SvarSlett
  8. Du er dyktig!
    Lykke til med innspurten..

    SvarSlett
  9. Her går det unna. Dette blir bra også.

    SvarSlett
  10. Det blir kjempefint!
    Gleder meg til vi skal begynne med vårt. Venter til vi kan stå ute og male det, for klarer ikke heftgrunnlukten.
    Klem T

    SvarSlett
  11. SÅ langt du er kommet :). Det blir kjempefint.
    Takk for kommentarer hos meg, og at du vil følge meg. Det gleder meg :).
    Blir spennende å se fortsettelsen på kjøkkenet her :). Klem :)

    SvarSlett
  12. Takk for kommentar og en god latter:)))) Lo høyt av bulldoser og F8:))
    riktig god helg:)

    SvarSlett
  13. Innom for å ønske deg en fin helg.
    Klem T

    SvarSlett