Etiketter

søndag 16. januar 2011

Avslappende søndag.

En deilig tur på halvannen time, har vi hatt i dag. Litt vondt å gå enkelte plasser og en del vann andre plasser, men for det meste gikk vi på strødd sykkelsti i nærområdet, og litt i skogen.

Jeg fikk malt ferdig halve innredningen i går! Og siste halvdel tar jeg i ettermiddag. Det går etter planen. I løpet av uken må vi kjøpe tapet og gulvbelegg. Ja, det blir tapet. Aller greiest på alle måter.
Her er det hjørnet av kjøkkenet som er ferdig. IKKE bilde av resten, for der flyter det fremdeles med malingsspann og mye annet "arbeidsrot". (Lygeblogging;)
Ha en avslappende og deilig søndag, dere også!

16 kommentarer:

  1. Så deilig det høres ut med tur. Tenkte også å gå ut, men her er det full snøstorm. Da blir det strikking og litt jobb isteden.

    Kjøkkenet ditt kommer til å bli superfint. Til sommeren skal mitt furukjøkken bort, det er helt sikkert. :)

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Herlig å komme seg ut!! Jeg var en liten joggetur i går i øsregn, men herlig når jeg kom inn igjen. Etter litt sying og kaffebesøk håper jeg å komme meg en tur ut i kveld:) Kjøkkenet ditt kommer til å ble lekkert!!! Ha en god maledag:) Renate

    SvarSlett
  3. Det blir ihvertfall rålekkert! ...men høres ikke ut som din videre dag er avslapning:)
    Kos deg med malerulla, klemmings;)

    SvarSlett
  4. Det blir bare så lekkert!!! Litt "lygeblogging" tror jeg mange har:)
    Kun gubben som tok en morgentur her...men tur på oss alle blir det etter middagen. Det regner så det er skikkelig holke...og her strøes det sjeldent!!
    Nyt søndagen videre og kos dæ me malinga:))
    Klemmings:)

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet deres blir kjempeflott:)

    SvarSlett
  6. Artig å se fremdriften. Det blir såå fint :).

    Deilig å slappe av etter å vært ute, ja. Har hatt en leketur ute og slapper bare av noen minutter her, før jeg skal ut på trimtur med to artige damer. Etter det blir det bare kose mose med sen middag og sofa :)

    Klem :)

    SvarSlett
  7. Det blir fint på kjøkkenet ditt :) Jeg har tatt det rolig etter jobb i dag, ikke noe tur her. Må spare litt på kreftene :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. Du er dyktig!
    Virkeleg fint vert det..
    Fornuftig kome seg ut, men her er SÅ glatt NO igjen at vi droppa tur i dag..

    Ha kjekk ny veke saman med Stifinnaren :-)

    SvarSlett
  9. Kjøkkenet blir bærre lekkert som vi sier her i trøndelagen :)
    Ha en produktiv og fin uke!

    SvarSlett
  10. Kjøkkenet blir jo kjempefint!! Heldig du som har kommet deg ut på tur- her har det bare gått i rydding og vasking i hele dag... Lygeblogging? Du har det jo ryddig på oppvaskmaskina...det er vel ikke løgn :) Vi kan jo ikke vise ALT på bloggen heller he he...
    hilsen Sissel

    SvarSlett
  11. Så kjekt med hvitt kjøkken. Har et mørkt og trist kjøkken som jeg også ønsker å male, men husbonden er ikke på det planet....Knallfint;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  12. Kjøkkenet blir kjempefint! Klør i fingrene etter å begynne her også.
    Her er det skikkelig holkeføre, så må nok innvestere i brodder snart om man skal få gått noe særlig tur ;)

    Ha en fin kveld,
    Klem T

    SvarSlett
  13. Dere får utvilsomt et lyst og lekkert kjøkken.
    Her i Kristiansund er det nå blitt mildvær og regn, grått og trist. Håper det blir kaldere og vintervær igjen.

    SvarSlett
  14. Så fint kjøkkenet blir.
    Gøy når det begynner å bli ferdig.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  15. Vet du det blir så sveisent altså!!
    Og for et flott lavkarboinnlegg under - flotte bilder - så inspirerende da :))
    Lykke til - finfint å finne mat som fungerer :))
    Alt godt ønskes deg :))
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  16. Kjøkkenet ditt ser kjempefint ut :) Hos meg er også bare noe av kjøkkenet ferdig.

    SvarSlett